راضي نگه داشتن توريست ها تا چه حد
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 19 / 1 / 1392برچسب:, :: 9:42 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 


دختران نوجوان به یکی از اصلی ترین منابع تامین نیازهای جنسی گردشگران خارجی تبدیل شده اند که برای تعطیلات به برزیل سفر می کنند.

به گزارش تابناک اجتماعی؛ کریس راجرز خبرنگار بی بی سی بیان می کند که برزیل چگونه در حال سبقت گرفتن از تایلند در جذب توریست جنسی و همچنین تلاشها برای مهار این وضعیت است.

 

از این دختران به نظر بیشتر از ۱۳ سال ندارد و یکی از چندین دختری است که در آفتاب نیمروز در خیابان به دنبال مشتری است و در حالی که ماشینم را در خیابان پارک می کنم با رقص تحریک کننده ای سعی دارد تا نظر من را جلب کند.

کلمی ۱۳ ساله جلو آمده و می گوید که آیا علاقمند به داشتن برنامه هستم؟ برنامه اسم رمزی است برای روابط جنسی یک ساعته. وی در قبال این کار تنها ۵ دلار می خواهد. زن سن دار دیگری که در همان نزدیکی ایستاده جلو آمده و خود را مادر کلمی معرفی کرده و می گوید: دو دختر دیگر هم هستند که هر دو هم سن دخترم هستند. با همین قیمت. متلی هم در همین نزدیکی است که می شود اتاقی را برای یک ساعت کرایه کرد.

عذرهای متعددی را می آورم و به سمت بارها و فاحشه خانه های منطقه قرمز شهر می روم.
با وجود سخت گیری های پلیس اما به نظر نمی رسد خودفروشی کودکان چندان هم از خیابانهای شهر رسیف ناپدید شده باشد. کشوری که قرار است تا ۴ سال آینده میزبان جام جهانی شده و اوضاع اقتصادی خود را رونق دهد.

برزیل به دلیل داشتن سواحل طولانی و مرموز خود که هرساله رکورددار جذب توریست می شود موفق شد تا حد زیادی در برابر رکود جهانی اقتصاد ایستاده و مقاومت کند.

شهرت شهوانی این کشور مدتهاست که به جذب ناخواسته توریستها منجر شده است. هر هفته تورهای ویژه گذراندن تعطیلات هزاران اروپایی مجرد را با پروازهای اختصاصی برای فحشا ارزان به برزیل می آورند و هم اکنون این کشور به عنوان نخستین مقصد توریستی جهان از تایلند هم سبقت گرفته است!

با فرود آمدن شب توریسم جنسی در خیابانهای رسیف در ایالت پرنامبوکو برزیل زنده شده و دختران فاحشه با توریستها مخلوط می شوند. سن قانون فاحشگی در برزیل ۱۸ سال است اما بسیاری از آنها بسیار جوانتر و حتی کودک به نظر می رسند.

رانندگان تاکسی با دخترانی که برای وارد شدن به بارها بسیار جوان هستند. یکی از این رانندگان دو دختر را به قیمت یک نفر و همچنین رساندن رایگان ما تا متل پیشنهاد می کند و با معرفی سارا و ماریا به من می گوید: اینها به سن قانون نرسیده اند بسیار ارزانتر از آنهایی هستند که به سن قانون رسیده اند.

هیچکدام سعی نمی کنند سنشان را پنهان کنند و در حالیکه دست در دست هم دارند کمی وحشت زده به نظر می رسند. منطقه قرمز شهر رسیف هم اکنون مملو از ماشینهایی شده که به آرامی از کنار گروههای دخترانی که بدنهای خود را به نمایش گذاشته اند خزیده و رد می شوند.
پیا ۱۳ ساله موافقت می کند تا از زندگیش به عنوان یک کودک خودفروش بگوید. وی می گوید که هر روز در نقطه مشخصی از خیابان از صبح تا شب کار می کند تا بتواند خرج اعتیاد پدر و مادرش به کوکائین را تأمین کند. پیا گفت: معمولاً هر شب ۱۰ مشتری دارم که هر کدام بین ۵/۳ تا ۵/۵ دلار می دهند که برای خرید یک بسته کراک کافی است.

 

 

برای امنیت بیشتر پیا با گروهی از دختران بزرگتر کار می کند که هم برای آنها مشتری می آورند و هم از دختران جوانتر و پول آنها مراقبت می کنند.

او گفت : دختران زیادی هستند که از من کوچکتر بوده و اینجا کار می کنند مثلا خواهر من ۱۲ سال دارد و یک دختر۱۱ ساله هم هست. اما پیا نگران خواهرش بیانکا است چون آخرین بار با مردی غریبه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است.

پیا از سن ۷ سالگی این کار را شروع کرده و بر اساس تخمینهای یونیسف ۲۵۰۰۰۰ نوجوان فاحشه در برزیل وجود دارد. وی می گوید: من مدتهاست که این کار را انجام می دهم و هیچگاه به خطراتش فکر نمی کنم. خارجیها اینجا زیاد هستند و من با بسیاری آنها بوده ام.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 214217
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



راضي نگه داشتن توريست ها تا چه حد



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت